Πρόγραμμα Γυμναστικής Γυναικών 2016-2017 tag red 128

 woman

 

Ξεκινάμε ΔΥΝΑΜΙΚΑ από 5 Σεπτεμβρίου 2016

πληροφορίες στη γραμματεία  καθημερινά 16:30-20:30  -   phone retro 32 2299042401

 

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ  - user female 32Προπονήτρια : Μώρογλου Μαρία - iphone 326972.097.772 

map 32  Αίθουσα  Γιαννούλη: απέναντι απο το Δημοτικό Parking 

Ημέρα

Ωρα

Τμήμα

Δευτέρα

08.30΄– 09.30΄

Πρωϊνό BODY POWER

Δευτέρα 09.30΄– 10.30΄ Πρωϊνό BODY POWER
Τρίτη 19.00΄– 20.00΄ Απογευματινό BODY POWER
Τρίτη 20.00΄– 21.00΄ Απογευματινό BODY POWER
Τετάρτη 08.30΄– 09.30΄ Πρωϊνό PILATES
Τετάρτη 09.30΄– 10.30΄ Πρωϊνό PILATES
Τετάρτη 16.00΄– 17.00΄ Απογευματινό PILATES
Πέμπτη 19.00΄– 20.00΄ Απογευματινό PILATES
Πέμπτη 20.00΄– 21.00΄ Απογευματινό PILATES
Παρασκευή 08.30΄– 09.30΄ Πρωϊνό Abs-Hibs
Παρασκευή 09.30΄– 10.30΄ Πρωϊνό Abs-Hibs
Παρασκευή 16.00΄– 17.00΄ Απογευματινό Abs-Hibs

Σάββατο

10.00΄– 11.00΄

 

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ  user female 32Προπονήτρια : Παναγάκη Μαρία - iphone 326986.045.838

map 32  Αίθουσα Πετρολιάγκη

Ημέρα

Ωρα

Τμήμα

Τρίτη

18.30΄– 19.00΄

Απογευματινό AEROCHOREO

Πέμπτη 18.30΄– 19.30΄ Απογευματινό TRX-CIRCUIT
Σάββατο 18.30΄– 19.30΄ Απογευματινό STRONG AERO FUNCTIONAL

 

 

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ  user female 32Προπονήτρια : Σοφία Σαντή - iphone 326981.60.24.25

map 32  Αίθουσα Tae Kwon Do

Ημέρα

Ωρα

Τμήμα

Δευτέρα

09.00΄– 10.00΄

Πρωϊνό Pilates Mat

Τρίτη 19.30΄– 20.30΄ Απογευματινό Pilates mat
Τετάρτη 09.00΄– 10.00΄ Πρωϊνό Pilates Equipment (balls,therabands,rings)
Πέμπτη 19.30΄– 20.30΄ Απογευματινό Pilates Equipment (balls,therabands,rings)

Σάββατο

10.00΄– 11.00΄

Πρωϊνό Body (stretching - dance stretching) 

 

info button 32 Γενικές Πληροφορίες 

 
PILATES: Είναι μια ολοκληρωμένη μέθοδος γυμναστικής, η οποία προϋποθέτει τον συντονισμό  μυαλού, σώματος και πνεύματος. Εχει επιρροές από τη γιόγκα (yoga) και τις πολεμικές τέχνες, αναπτύσσει το σώμα ομοιόμορφα, διορθώνοντας λανθασμένες στάσεις, όπως λόρδωση, κύφωση, σκωλίωση. Δεν είναι μόνο η μυϊκή αντοχή και η δύναμη ένα από τα οφέλη του pilates, αλλά και η ευκαμψία  των μυών και των αρθρώσεων. Τέλος, ένα από τα βασικά του χαρακτηριστικά, είναι ο έλεγχος της αναπνοής που μειώνει την καταπόνηση της καρδιάς, ενδυναμώνει τους πνεύμονες, αποβάλει το stress και προσφέρει ευεξία.
 
 
STRETCHING: Είναι ένας  τρόπος εκγύμνασης όλου του σώματος, άλλοτε δυναμικός και άλλοτε πιό ήπιος με έμφαση τις διατάσεις. Εχει θετική επίδραση στον οργανισμό, διότι ανακουφίζει από την ένταση που προκαλείται από τις καθημερινές δραστηριότητες, χαλαρώνει τους μύες, μειώνει τους πόνους από τα πιασίματα. Επίσης βελτιώνει τη ροή του αίματος στους μύες και αποσυμφορεί το στρες.
 
 
DANCE STRETCHING: Εχει επιπλέον στοιχεία κλασσικού και μοντέρνου χορού,όπως επίσης και στοιχεία από τη γιόγκα (yoga) και το pilates. Γίνεται πάντα με τη συνοδεία μουσικής και αυτό βοηθά στο να αδειάζει το μυαλό από τις έγνοιες, δίνει ελευθερία στην κίνηση μας και προσφέρει στο σώμα πλαστικότητα. Αποτελεί ιδανικό τρόπο για να εκφραστεί κανείς και να αποφορτιστεί ψυχολογικά.
 

AEROCHOREO: Το προγραμμα αποτελείται από αερόβιες χορευτικές κινήσεις που μας βοηθούν να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση και τη σωστή καρδιοαναπνευστική λειτουργία του οργανισμού μας. Στοχος η ενεργοποίηση μεταβολισμού .Με τη βοήθεια των τελευταίων μουσικών κομματιών και την καλή μας διάθεση ,απογειώνουμε την αίθουσα σε ενα ξέφρενο πάρτυ !!!
Instructor Μαρία Παναγάκη 
Διάρκεια: 60’


TRX-CIRCUIT: Το TRX (ιμάντες αιώρησης) αποτελεί ένα πολύπλευρο όργανο γυμναστικής, με τεράστια ποικιλία πολυεπίπεδων ασκήσεων λειτουργικής προπόνησης (functional training), οι οποίες πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με το βάρος του σώματος. Σε συνδυασμό με τις κυκλικές προπονήσεις επιτυγχανουμε γρήγορα τους στόχους μας. Οφέλη: αύξηση της δύναμη του κορμού (και ιδιαίτερα των κοιλιακών), ενίσχυση αντοχή των αρθρώσεων χωρίς αυτές να επιβαρύνονται, γράμμωση,ενδυνάμωση, ενεργοποίηση μεταβολισμού, βελτίωση φυσικής κατάστασης

Instructor Μαρία Παναγάκη 

Διάρκεια: 60’

Οφέλη: ενδυνάμωση, καύση λίπους, ενεργοποίηση μεταβολισμού, βελτίωση φυσικής κατάστασης, βελτίωση καρδιοαναπνευστικού.

STRONG AERO FUNCTIONAL: Ένα δυνατό πρόγραμμα που συνδυάζει ασκήσεις που αναπτυσσουμε προοδευτικα με συγκεκριμένη μέθοδο καθως προσθέτουμε και αερόβιες ασκήσεις με εναλλαγές έντασης.Βελτιώνουμε τη φυσική κατάσταση και την ενδυνάμωση του σώματος . Ασκήσεις για όλο το σώμα, χρησιμοποιώντας το βάρος του σώματος και μικροεξοπλισμό όπως λάστιχα, βάρη, κ.α.
Οφέλη: βελτίωση καρδιοαναπνευστικού συστήματος, βελτίωση αντοχής και δύναμης,καύση λίπους
Instructor Μαρία Παναγάκη 
Διάρκεια: 60’